Даниел Бърнстайн, която стои зад модния блог We Wore What, наскоро сподели пред Harper's Bazaar, че може да печели и до 15 000 долара от един-единствен пост в Instagram.

Парите идват от марки, които искат техните продукти да бъдат забелязани от хората, които следват Бърнстайн в приложението и които скоро ще станат 1 милион.

Подобно на много други модни блогъри, Бърнстайн пуска на пръв поглед непринудени снимки от нещата, които облича ежедневно, заедно с информация за това как хората могат да си купят нещата и аксесоарите, които носи.

Това, за което следващите я в Instagram може да не се досещат, е, че много от тези постове са резултат от преговори с модни марки, които може да я помолят да не включва артикули на техни конкуренти в дадена снимка или дори във всичките й постове в Instagram за седмица.

Те също така са готови да платят висока цена за това. Според Harper's Bazaar, марките харчат по над 1 млрд. долара за спонсорирани постове в Instagram.

Точната сума, която се плаща, е обвързана с броя на последователите, които даден потребител на Instagram има. Когато броят на хората, следващи Бърнстайн, станат 1 милион, тя ще може да таксува рекламодателите дори още повече.

Според Harper's Bazaar, ако имаш стотици хиляди следващи те в Instagram, можеш да печелиш между 500 и 5 000 долара за пост, но ако броят им е над 6 милиона, сумата скача на между 20 000 и 100 000 долара за пост.

Бърнстайн не признава колко точно печели от блогване и спонсорирани постове в Instagram, но признава, че е "повече, отколкото си е представяла, че ще печели на 22 години."