Snapchat вече е оценен на 20 млрд. долара, след като наскоро набра финансиране от 1.8 млрд. долара.

Оценката е близо 7 пъти по-голяма от офертата на Facebook (3 млрд. долара) от 2013 г., която бе отказана от ръководството на компанията.

Днес приложението се ползва от повече от 110 млн. души дневно, което е с 50% повече от края на 2014 г.

Четете още: Snapchat вече конкурира Facebook с 8 млрд. видео гледания дневно

Изтекла информация, която е била представена в последния рунд на набиране на капитал е показала, че приходите на Snapchat за 2015 г. са достигнали 59 млн. долара. Очакванията са за 2016 г. те да достигнат 300 млн. долара, а за 2017 г. да нараснат до 1 млрд. долара.

Ето защо идеята на Марк Закърбърг от 2013 г. да закупи приложението за споделяне на снимки и видео е била много добра.

Припомняме, че технологичните тенденции ще бъдат основна тема по време на седмото издание на Шумът на парите. Форумът, който ще се проведе на 31 май и 1 юни в столичния хотел Хилтън, е безплатен за посетители.

Още: Богати деца парадират с парите си в Snapchat