Метро прави и верига от квартални магазини

2536
Метро прави и верига от квартални магазини

Търговската верига “Метро” започва нова програма за развитие на малки квартални магазини под марката “Моят магазин”. В нея вече са се включили 500 търговци от цялата страна. Най-новият обект беше открит в четвъртък в софийския квартал “Витоша”, пише в. Труд.

Веригата “Метро” е насочена не към крайните клиенти, а към малки независими търговци, които я използват за снабдяване. “Моят магазин” е тип франчайз програма - собственици на квартални магазини използват марката, разработена от “Метро”.

Те получават анализ на пазара, насоки за подбор и подредба на асортимента. “Метро” осигурява обучение на персонала. Търговецът има задължение над 10% от асортимента да са стоки от марките на “Метро” “Аро” и Fine Food.

Трябва да реализира и определен оборот. Търговците не плащат такса за ползването на марката. “Печелим от това, че продаваме повече”, обясни Емилиян Абаджиев, генерален директор на “Метро” в България.

От веригата планират догодина да удвоят броя на обектите “Моят магазин” и те да стигнат 1000.

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Иновативни технологии за интелигентно почистване на подове у дома

Новата прахосмукачка-робот Roomba i7+ не само обича, но е и...