Търговската верига “Метро” започва нова програма за развитие на малки квартални магазини под марката “Моят магазин”. В нея вече са се включили 500 търговци от цялата страна. Най-новият обект беше открит в четвъртък в софийския квартал “Витоша”, пише в. Труд.

Веригата “Метро” е насочена не към крайните клиенти, а към малки независими търговци, които я използват за снабдяване. “Моят магазин” е тип франчайз програма - собственици на квартални магазини използват марката, разработена от “Метро”.

Те получават анализ на пазара, насоки за подбор и подредба на асортимента. “Метро” осигурява обучение на персонала. Търговецът има задължение над 10% от асортимента да са стоки от марките на “Метро” “Аро” и Fine Food.

Трябва да реализира и определен оборот. Търговците не плащат такса за ползването на марката. “Печелим от това, че продаваме повече”, обясни Емилиян Абаджиев, генерален директор на “Метро” в България.

От веригата планират догодина да удвоят броя на обектите “Моят магазин” и те да стигнат 1000.