Как да работим с клиента, така че да сключим изгодна сделка? Какви са особеностите при общуване с различните типове клиенти? Как да представяме своя продукт, като насочим вниманието към ползата за клиента?

Кои са най-убедителните изрази? Как да работим с конфликтни клиенти? Как да се справим със съмненията на клиента и да приключим сделката? Отговорите на всички тези въпроси са представени в книгата „Психология на успешните продажби. Как да продадем и „слон“.

Тя ще ви помогне да овладеете всички методи, принципи, механизми и техники за сключване на сделки. Ще разберете как да подберете вярната тактика за общуване с клиента на всеки етап от договарянето.

Научете как да продавате и „слон” с максимална за вас печалба, превръщайки клиента от равнодушен наблюдател в щастлив собственик!

„Психология на успешните продажби. Как да продадем и „слон“ се състои от седем глави и заключение. Разглежданите теми в отделните части на книгата са: Събиране на информация за клиента; Представяне на стоката; Как да се справим със съмненията на клиента и да приключим сделката.

В четвърта глава се набляга върху работата с конфликтни клиенти. Следващите глави са: Типове клиенти; Особености на работата с корпоративни клиенти, а накрая - Как да станем по-уверени в себе си.

Автор: А. Баришева

Издателство: СофтПрес

Стр. 224
Цена: 8.09 лв.