Психология на успешните продажби, или как да продадем и „слон“
Как да работим с клиента, така че да сключим изгодна сделка? Какви са особеностите при общуване с различните типове клиенти? Как да представяме своя продукт, като насочим вниманието към ползата за клиента?
Кои са най-убедителните изрази? Как да работим с конфликтни клиенти? Как да се справим със съмненията на клиента и да приключим сделката? Отговорите на всички тези въпроси са представени в книгата „Психология на успешните продажби. Как да продадем и „слон“.
Тя ще ви помогне да овладеете всички методи, принципи, механизми и техники за сключване на сделки. Ще разберете как да подберете вярната тактика за общуване с клиента на всеки етап от договарянето.
Научете как да продавате и „слон” с максимална за вас печалба, превръщайки клиента от равнодушен наблюдател в щастлив собственик!
„Психология на успешните продажби. Как да продадем и „слон“ се състои от седем глави и заключение. Разглежданите теми в отделните части на книгата са: Събиране на информация за клиента; Представяне на стоката; Как да се справим със съмненията на клиента и да приключим сделката.
В четвърта глава се набляга върху работата с конфликтни клиенти. Следващите глави са: Типове клиенти; Особености на работата с корпоративни клиенти, а накрая - Как да станем по-уверени в себе си.
Автор: А. Баришева
Издателство: СофтПрес
Стр. 224
Цена: 8.09 лв.