Печалбата на GLOBUL с ръст от 37% третото тримесечие

Печалбата преди лихви и данъци на втория най-голям мобилен оператор у нас - GLOBUL, се е повишила с 37% през третото тримесечие на 2008 г., достигайки 57.6 млн. лв., посочиха публикувани от компанията данни.
Общите приходи на мобилния оператор за разглеждания период са се повишили с 10% и възлизат на 237.9 млн. лв., в сравнение с 215 млн. лв. година по-рано.
Приходите на GLOBUL за деветте месеца на 2008 г. също са нараснали с над 10%, до 649 млн. лв., а печалбата преди лихви и данъци се е повишила с 24%, до 134 млн. лв.
Общият брой на абонатите на GLOBUL към края на месец септември е над 4 млн., което е около 10% годишен ръст, като операторът продължава да съсредоточава усилията си в привличането на повече клиенти за своите абонаментни програми.
През третото тримесечие на 2008 г. клиентите на договор са се увеличили с 105 000 и към края на септември наброяват 2 млн. или около 50% от цялата клиентска база на компанията, съобщиха още от там.
През юли-септември 2008 г. броят на потребителите на предплатени услуги на компанията е намалял с 31 000, което продължава тенденцията от предишните тримесечия на 2008 г. В резултат, ръстът на общия брой на абонатите на GLOBUL за тримесечието е 74 000.
През първите девет месеца на 2008 г. клиентите на GLOBUL са разговаряли средно по около 109 минути на месец, или с 19% повече, отколкото през същия период на предишната година.
Средният приход на потребител за деветте месеца на 2008 г. отбелязва намаление с 6%, до 18.30 лв., заради по-ниските средни приходи на един потребител в сегмента на абонатите на договор, породени от по-големия брой на тези абонати.
„GLOBUL продължава да отбелязва двуцифрен ръст на общите си приходи, с което далеч изпреварва своя основен конкурент, като същевременно компанията продължава да подобрява своята печалба.
Това ясно доказва правилността на нашата стратегия и способността на компанията да бъде номер 1 на българския пазар. GLOBUL продължава да се радва на доверието на българските потребители на мобилни услуги и това се дължи както на качеството на нашите продукти и услуги, така и на честния и открит подход в обслужването на нашите клиенти", коментира изпълнителният директор на GLOBUL Харис Коцибос.
Източник: Profit.bg