Интерснак България планира да инвестира у нас над 25 млн. лв. през 2009 г. в нови производствени бази, нови продукти, обучение и развитие на персонала, както и програми за стимулиране на българското земеделие.

„Въпреки кризата, ние предвиждаме да инвестираме 16 млн. лв. в изграждане на фабрика за производство на чипс в Ихтиман и над 50 хил. лв в развитие на мениджърски и търговски умения на персонала. Други 2.5 млн. лв. ще отделим за програма, подпомагаща местните производители на картофи и слънчоглед", заяви Илияна Николова, финансов директор на Интерснак България.

Интерснак България постигна ръст от 250% на печалбата си за 2008 г. спрямо 2007 г., съобщиха още от компанията. Оборотът на компанията за 2008 г. е с 35% по-висок, като компанията е продала 3 хиляди тона готова продукция.

Основните марки, които Интерснак България предлага у нас, са CHIO, Pom Bar, Maxi Mix, Stickletti и Party Mix.