Пощенска банка въвежда нов пакет от мерки, за да удовлетвори потребностите на бизнеса и домакинствата в настоящата икономическата среда. Третият поред пакет от мерки, който е част от цялостната програма на банката, влиза в сила от 22 юни 2009 г., съобщиха за Profit.bg от финансовата институция.

Мерките на Пощенска банка, насочени към бизнеса, предвиждат:

Нови финансови решения за малките фирми, които позволяват оптимизация на банковите разходи и опростяване на процедурите при използване на банкови услуги. Новият пакет услуги "Динамика +" дава възможност на малките предприятия да управляват по-ефективно финансовите си ресурси.

Създаване специализиран отдел за транзакционно банкиране. Новото звено, което е част от управление „Корпоративно банкиране", ще се занимава приоритетно с плащания, управление на парични потоци, търговско финансиране и факторинг (вътрешен и международен).

Освен това през летния период големите и средни корпоративни клиенти на Пощенска банка ще могат да се възползват и от преференциални условия по разплащателни сметки и интернет банкиране.

В подкрепа на своите клиенти - домакинства и физически лица, банката предлага -

Нова услуга - „Защита на плащанията", насочена към клиентите на банката с потребителски кредити. Целта на тази програма е да осигури по-голяма финансова сигурност на клиентите. Услугата дава възможност за по-лесно изплащане на задълженията в случай на възникнали непридвидени обстоятелства . „Защита на плащанията" ще се предлага от началото на юли 2009 г. при подаване на искане за нов потребителски заем или като допълнение на вече отпуснат заем.

Възможност за клиентите с ипотечни кредити към банката да отложат плащането на една месечна вноска по кредита. Тази опция е валидна за периода от месец юли до месец септември 2009 г.

Международна дебитна карта MasterCard Standard, която е в пакет с разплащателна сметка без такси за обслужване и извършени плащания. Това предложение е в сила до края на месец септември тази година.

„Този пакет от мерки е част от усилията ни да подпомогнем както клиентите си, така и общество като цяло в настоящата трудна икономическа ситуация. Световната финансова и икономическа криза ни принуди да преосмислим стратегическите си приоритети, за да отговорим на новите предизвикателства, пред които сме изправени. Сега нашата най-важна задача е да бъдем опора на клиентите си и да им помагаме да преодолеят по-лесно трудностите, които срещат", заяви Антъни Хасиотис, главен изпълнителен директор на Пощенска банка.