Хобитата на CEO-тата
Какво правят най-влиятелните хора в света, когато не управляват компании за милиарди долари?
„Форбс" пише за популярни хобита сред главните изпълнителни директори на големи компании:
Блогове
В редиците на CEO-блогърите са Джонатан Шварц, CEO на Sun Microsystems, Крег Нюмън, CEO на Craig's List, Джордж Колони, шеф на Forrester Research, шефът на Air Asia и др.
Йога
CEO-то на Pure Group, верига за фитнеси и йога студия, Колин Грант за пръв посетил йога клас през 2001 и му харесало толкова много, че превърнал хобито си в професия, а тя взела, че му донесла милиони долари. Освен на бизнесмените йогата се харесва много и на холивудските звезди.
Heli-sking
Хели-скиорите пътуват с хеликоптер до върхове на планини, където търсят девствени снегове, по които да се спуснат. Това е хобито на най-високоплатения CEO в Австралия Уол Кинг, шеф на Leighton Holdings. Той взема ските и се качва в хеликоптера всеки февруари.
Плаване
Азия е страхотна дестинация за любителите мореплаватели. Там се намират два от най-старите и най-престижни яхтклубове в света - The Royal Hong Kong Yacht Club и The Republic of Singapore Yacht Club.
Благотворителност
Голям процент от милиардерите си имат фондация на собствено име. Това безспорно говори за тяхната добра воля, но също така си е и един вид хоби.
Конни надбягвания
Ездата винаги е била аристократичен спорт. Конните надбягвания са особено популярни в Япония, където се провеждат над 21 000 състезания всяка година.
Коли
Колекция редки и скъпи возила в гаража е често срещана в техните домове, така както обикновените мъже колекционира футболни фланелки или вина.
Медитация
Медитацията е модерна и определено отпуска организма. Това е хоби, което е както приятно, така и полезно за стресиращия живот на хора, които управляват милиони.
От друга страна, както сами разбирате, техният живот е уреден, те не се притесняват за сметки или за това дали ще им стигнат парите за лятна почивка, защото могат да си позволят всичко. С две думи - те могат да си позволят да търсят забавления в езотеричното и мистичното - защото в практични свят просто си нямат проблеми.