В Световния ден на потребителя, който отбелязваме днес, в София отваря врати приемна за консултации на потребителите, недоволни от предоставянето на мобилни услуги.

През целия ден в сградата на Комисията за защита на потребителите на площад "Славейков" № 4 гражданите ще могат да подават сигнали за нередности и да получават необходимата им информация, съобщава БНР.

Сигнали ще се приемат от представители на комисиите за защита на потребителите, за защита на личните данни и за регулиране на съобщенията, както и от самите оператори. Инициативата ще търси причините за зачестилите жалби и начините за решаване на проблемите, обясни председателят на потребителската комисия Дамян Лазаров.

Най-често оплакванията са от автоматично подновяване на договорите, преносимостта на номерата, неуведомяването за изтичане на кредитен лимит и опазването и злоупотребата с лични данни.