FLIRT водка бе отличена с три престижни награди в тазгодишното издание на конкурса Български награди за Уеб 2012. Новият сайт на водката спечели приза в категорията „Професионални награди” за „Най-добър продуктов сайт” на 2012 г. FLIRT получи още две отличия в категорията „Маркетинг награди” за „Кампания в социални мрежи” и „Приложение в социални медии”.

Сайтът www.vodkaflirt.com е определен от експертите на конкурса като съвременен, динамичен, дизайнерски и стилен. Благодарение на впечатляващата му визия и множеството му функции, любителите на водката могат се запознаят по различен и интересен начин с производството, историята и продуктовите характеристики на най-продаваната марка водка в България.

Кампанията на FLIRT във Facebook грабна вниманието на журито с цялостната си концепция, изцяло обвързана с новата криейтив платформа на марката и с резултатите, които проектът постига.

При стартиране на кампанията фен страницата на FLIRT водка има около 1000 потребителя. В резултат на кампанията 35 000 нови фена стават част от страницата и то в рамките на по-малко от два месеца. В края на петмесечния период на проекта те стават над 50 000.

„Детектор на истината” получи заслужено голямата награда за „Приложение в социални медии”. Концепцията на играта е за създаването на виртуален полиграф, чрез който онлайн потребителите да се забавляват във Facebook.

В тазгодишното издание на Български награди за Уеб бяха подадени над 200 регистрации, като 182 от тях бяха допуснати за участие. В четирите раздела на конкурса - Браншови, Медийни, Професионални и Маркетинг награди бяха излъчени общо 50 победители.