Британски хотел изплаща на клиентите си компенсации за всеки дъждовен ден
&format=webp)
Британски хотел реши да изплаща компенсации на своите посетители за всеки дъждовен ден от престоя им, съобщи Би Би Си.
Собственикът на хотел „Арлингтън”, в морския курорт Борнмът, Сара Азел е взела това отчаяно, от гледна точна на бизнеса, решение, заради падналите с 20% посещения поради лошото време това лято.
Тя обяви, че ще плаща по 10 лири на гостите за всеки ден, през който вали дъжд.
Компенсациите ще са в сила през юли и август.
Тази година месеците април и юни бяха рекордно мокри във Великобритания. Само през първата седмица на юли в Борнмът количеството паднали валежи е равно на месечната норма.
)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
,fit(1920:897)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)