Хората, които купуват реклами по интернет, съдят по успеха на тези реклами от няколко индикатора, но до голяма степен всичките те в крайна сметка се свеждат до клика.

Проучвания показват, че хората, които кликат на реклами по-скоро го правят случайно и по принцип са с по-ниско образование и разполагат с по-малко пари, отколкото хората, които не кликат.

Тази седмица по време на интервю главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг разкри друга статистика по този въпрос, пише Business Insider.

Тя каза, че от измежду хората, които са видели реклама за даден продукт във Facebook и след това са стигнали до закупуването му (с други думи хората, върху които рекламата е подействала), по-малко от 1% са кликнали на самата реклама.

По тази логика, ако сте рекламодател и преценявате дали виждането на дадена реклама е накарало някой да купи ваш продукт въз основа на това колко пъти е кликнато върху рекламата, разчитате на сигнал, който е грешен в 99% от времето.