Неотдавна в краен квартал на френския град Гар се появи хлебарница, в която е измислен начин за привличане на клиенти, падащи си по икономиите или просто с ограничени финансови възможности.

Собственикът на хлебарницата "Хайде на вчерашния хляб" взема непродадена продукция от други подобни магазини и я продава на половин цена, като обяснява, че това от една страна удовлетворява клиентите, а от друга страна намалява безотговорното изхвърлянето на храни.

Първоначалният успех на начинанието накарал собственика да разшири предлагания асортимент със закуски, пици, сладкиши, които са били произведени предишния ден.

Така например в обикновен магазин франзелата струва 80-90 евроцента, а в "Хайде на вчерашния хляб" - 40 евроцента, като принципът важи и останалия асортимент, информира БГНЕС.

Главният коз на предприемчивия хлебар Себастиан Перез е, че ни най-малко не крие откъде идват продуктите му и кога са произведени.