Най-сексистките реклами на автомобили
Автомобилните компании обичат да използват сексуални намеци в рекламите си. Понякога се получава добре, а друг път не.
Вижте някои от най-сексистките реклами на автомобили:
Mercedes — Кейт Ъптън мие Mercedes CLA на забавен кадър
„Кое е секси?“ се пита в рекламата – Отговор: Mercedes-Benz CLA
“Кое е още по-секси?“ - Отговор: Кейт Ъптън мие Mercedes-Benz CLA на забавен кадър.
Рекламата бе излъчена по време да Супер Боул.
BMW — “Знаеш, че не си й първия“
BMW сравниха колите с жени и с усещането, че не си им първия.
Рекламата бе критикувана и защото момичето на нея изглежда непълнолетно.
Scion
Мацки ядат понички и пият мляко, което изливат щедро по телата си.
Renault — Va Va Voom
Тази реклама представлява двеминутен стриптийз от Дита Вон Тийз. Самата кола се показва в рекламата за максимум 2 секунди.
Volvo
Рекламата се появи през 2003 година по време на гей фестивала
Mardis Gras. В нея се казва „И ние сме толкова въодушевени, колкото и вие.“
Kia
Тази реклама бе спряна в Бразилия, защото намеква за секс между непълнолетни.
Ford – неодобрена реклама
Това е неодобрена реклама на компанията. Когато американското издание Business Insider я публикува и потърси мнението на Ford, от компанията поискаха извинение от тях. Те казаха, че нямат нищо общо с рекламата. Тя е дело на индийска рекламна агенция JWT India, чиито директор бе уволнен.
Ford — StreetKa с Кайли Миног
Кайли Миног гали колата и прави многозначителни гримаси на удоволствие. В рекламата се казва „ че и двете са малки (намеквайки за ниския ръст на Миног), красиви и стилни“.
Nissan
В Тази реклама мъж в костюм прави тест драйв, сравнявайки кола с жена. Феминистките са бесни.
Toyota — Размерът понякога има значение.
„Тя е задоволена от допълнителните 39.5 см“.