Автомобилните компании обичат да използват сексуални намеци в рекламите си. Понякога се получава добре, а друг път не.

Вижте някои от най-сексистките реклами на автомобили:

Mercedes — Кейт Ъптън мие Mercedes CLA на забавен кадър

„Кое е секси?“ се пита в рекламата – Отговор: Mercedes-Benz CLA

“Кое е още по-секси?“ - Отговор: Кейт Ъптън мие Mercedes-Benz CLA на забавен кадър.

Рекламата бе излъчена по време да Супер Боул.

BMW — “Знаеш, че не си й първия“

BMW сравниха колите с жени и с усещането, че не си им първия.

Рекламата бе критикувана и защото момичето на нея изглежда непълнолетно.

Scion

Мацки ядат понички и пият мляко, което изливат щедро по телата си.

Renault — Va Va Voom

Тази реклама представлява двеминутен стриптийз от Дита Вон Тийз. Самата кола се показва в рекламата за максимум 2 секунди.

Volvo

Рекламата се появи през 2003 година по време на гей фестивала

Mardis Gras. В нея се казва „И ние сме толкова въодушевени, колкото и вие.“

Kia

Тази реклама бе спряна в Бразилия, защото намеква за секс между непълнолетни.

Ford – неодобрена реклама

Това е неодобрена реклама на компанията. Когато американското издание Business Insider я публикува и потърси мнението на Ford, от компанията поискаха извинение от тях. Те казаха, че нямат нищо общо с рекламата. Тя е дело на индийска рекламна агенция JWT India, чиито директор бе уволнен.

Ford — StreetKa с Кайли Миног

Кайли Миног гали колата и прави многозначителни гримаси на удоволствие. В рекламата се казва „ че и двете са малки (намеквайки за ниския ръст на Миног), красиви и стилни“.

Nissan

В Тази реклама мъж в костюм прави тест драйв, сравнявайки кола с жена. Феминистките са бесни.

Toyota — Размерът понякога има значение.

„Тя е задоволена от допълнителните 39.5 см“.