40 млн. долара глоба за подвеждаща реклама на маратонки
Компания Skechers ще трябва да плати 40 млн. долара на хора, които са закупили техните маратонки, за които компанията твърдеше, че „тренират мускулите“.
Заведените дела срещу компанията са 520 000.
Съдът реши, че рекламата на продукта е подвеждаща.
Марката, чието рекламно лице беше Ким Кардашиян, твърдеше, че само сходене с техните маратонки, краката на клиентите ще се „тонизират и оформят“. Според рекламата от маратонките се отслабва и се стягат ханша, краката и дори коремните мускули.
Клиентите ще получат обезщетение в размер на между 40 и 84 долара.
Рекламите бяха пуснати преди 2 години, а маратонките се продаваха като топъл хляб в САЩ.
Рекламата бе обявена за една от 14-те най-лъжливи реклами на всички времена.
Маратонките все още се продават на сайта на компанията, но вече без твърдението, че с тях се отслабва.