Как ли ще продължи рекламната война между Pepsi и Cocа-Cola?
Очакваното сливане на втората и третата най-големи рекламни агенции в света в обща компания на име Publicis Omnicom Groupe ще създаде множество конфликти на интереси.
Най-големият сред тях обаче ще е това, че Coca-Cola и PepsiCo. Вече ще бъдат под един покрив, що се отнася до рекламата.
Вече се появиха доста спекулации, откакто в петък за първи път се заговори за сливането, но двете марки все още не са излезли с официална реакция по евентуалната сделка, било то положителна или отрицателна.
Вчера от Bloomberg са се свързали с двете компании за безалкохолни напитки за да коментират темата, но нито една от тях не се е ангажирала с конкретен коментар.
Джеф Данке, говорител на базираната в Пърчис, Ню Йорк PepsiCo, е отказал коментар по сделката. Кент Ландерс, говорител на базираната в Атланта Coca-Cola, пък въобще не е откликнал на молбата за коментар.
Главният изпълнителен директор на Omnicom Джон Рен заяви пред анализатори в понеделник, че подобни конфликти няма да са проблем. "Говорил със с всичките ни големи клиенти. Няма нищо толкова значимо за което да говорим. Тези, с които говорих просто ни поздравиха."
Тъй като размерът на новата компания ще доведе до по-добри цени за реклама онлайн, печатна и телевизионна реклама Coca-Cola и Pepsi може и да са доволни от сделката.
Липсата на официален коментар за бъдещите им планове, разбира се, не означава нищо. Но не означава и нищо добро.