Всичко продължава 45 секунди, но те са напълно достатъчни.

Новороденият британски принц Джордж се появи, повит в памучни пелени с изобразени малки птиченца на тях, докато бе пренесен от болницата в кралската кола. Бъдещите майки по света искаха да знаят каква е марката.

Отговорът показва какво се случва, когато една малка компания бъде засмукана във водовъртеж от внимание.

След като снимките с пелените излязоха в интернет, автори на блогове за стил и модни критици откриха, че новите дрехи на бъдещия крал са произведени от базираната в Ню Йорк марка aden + anais.

В рамките на четири часа след публичното появяване на Джордж, уебсайтът на компанията се срина. На следващия ден сайтът се срина отново. За девет дни компанията е получила 7 000 поръчки, което представлява ръст от 600% в продажбите на този конкретен артикул.

Компанията дори не пуска прессъобщение. Всеки, който иска да научи производителя, просто е трябвало да напише „кралски пелени“ на английски в Google и артикулът излиза.

Рейгън Моя-Джоунс, главен изпълнителен директор на aden + anais, трябвало да влиза в среща, когато нейна колежка й показала снимката на кралското бебе. Те не могла да повярва.

"Помислих, че е правена на Photoshop," казва тя.

Компанията все още се опитва да покрие всички поръчки за пелените, които са част от комплект от четири, който носи името Jungle Jam и се продава на цена от 44.95 паунда (68 долара).

Средните посещения на сайта на компанията скачат неимоверно много. Във Великобритания те нарастват с 1 960%; в Австралия с 892%; в Япония със 791%, а в САЩ с 458%.

За момента комплектът Jungle Jam е разпродаден във Великобритания и в САЩ.