В САЩ вече разчитат повече на дигиталните медии, отколкото на ТВ
През 2013 г. времето, което американците прекарват в потребление на дигитални медии, е на път да надхвърли за първи път количеството време, прекарвано в гледане на телевизия.
Американците прекарват 4 часа и 40 минути на ден онлайн, използвайки мобилно устройство или компютър, в сравнение с 4 часа и 31 минути гледане на телевизия, според проучване на eMarketer.
Големият скок в потреблението на дигитални медии през последните три години се дължи на възхода на мобилния интернет. През 2010 г. американците са прекарвали едва 24 минути на ден, използвайки негласови медии през телефона си. Това време скача над пет пъти - до 2 часа и 22 минути през 2013 г. .
За сравнение, часовете, прекарани дневно пред телевизора, са били 4.24 през 2010 г. и нарастват незначително до 4.31 през 2013 г.
Американците отделят средно едва по 18 минути в четене на вестници на ден, в сравнение с 30 минути през 2010 г.