BMW с по-голям ръст на продажбите в Китай от Mercedes и Audi
Най-големият производител на луксозни автомобили в света Bayerische Motoren Werke AG (BMW), отчита по-голям ръст на продажбите в Китай за миналия месец в сравнение със своите конкуренти Mercedes-Benz и Audi in China, информира Bloomberg.
Продажбите на BMW в Китай са нараснали с 39% до 32 194 броя през юли. По-рано този месец от Mercedes обявиха 31% ръст на продажбите в Китай до 18 530.
Audi, която включва и Хонконг в данните си за Китай обяви, че е продала с 27% повече автомобила или общо 41 766 броя.
От BMW обявиха, че Китай вероятно ще изпревари САЩ като най-големия пазар за марката през тази година.
Audi, която е най-продаваната луксозна марка в Китай е на път да запази короната си през тази година с продажби от 269 905 автомобила за първите седем месеца на годината.
Така марката е на път да постигне целта си да продаде 450 000 коли на най-големия си пазар през тази година.