Марката Chevrolet достигна рекорден обем на продажбите в размер на 1.25 милиона нови автомобила в световен мащаб през третото тримесечие на 2013 година – това е увеличение от 0.6 процента в сравнение със същия период от 2012 година и 12-то поред рекордно по отношение увеличението на продажбите тримесечие на годишна база.

Като цяло компанията General Motors Co. регистрира продажби от близо 2.4 милиона автомобила през третото тримесечие на 2013 година, което е ръст от 5.5% в сравнение със същия период на 2012 година.

“Марката Chevrolet е концентрирана в своята цел да предоставя във всеки от автомобилите си технологии, характеристики и удобства, които добавят потребителска стойност и повишават задоволството на клиентите при експлоатацията на нашите продукти,” отбеляза Алън Бейти, старши вицепрезидент на Global Chevrolet.

“През третото тримесечие успяхме да привлечем по-голям брой клиенти към продуктите на марката благодарение на преди всичко на няколко нови модела, сред които Corvette, Silverado и Spark EV.”

Петте водещи за марката Chevrolet пазари по отношение на обема на продажбите през третото тримесечие на 2013 година бяха: САЩ, Бразилия, Китай, Русия и Мексико.

Обемът на продажбите на GM в Северна Америка през третото тримесечие отбеляза увеличение от 6.5%, а този на GM International Operations регистрира ръст от 8.4%.