Най-големият увеселителен парк на закрито у нас отваря в София
Най-големият увеселителен център за деца на закрито в България ще отвори врати през септември с откриването на новия София Ринг Мол до магазина на ИКЕА в столицата. Това обяви днес Сотирис Янакудакис, търговски и лизингов директор на София Ринг Мол на конференцията за инвестиционни проекти в сектора на недвижимите имоти BalREc 2014.
Новият FUNTASY Ring Park ще се простира на площ от над 5 500 кв. м и ще предлага много различни забавления за деца на всякаква възраст. Посетителите на огромния увеселителен център ще могат да избират между атракциони като целогодишна ледена пързалка, боулинг, въртележки, арена за каране на колелета, зона за скачане с трамплини, електронни игри и симулатори, блъскащи колички и много други.
Освен това родителите ще могат да оставят децата си на грижите на специално обучените аниматори на FUNtasy Ring Park за до два часа, докато пазаруват, вечерят или правят нещо друго в мола.
София Ринг Мол е шопинг център от ново поколение, който ще промени коренно българския ритейл пазар с комбинацията от възможности за шопинг, прекарване на свободното време и забавления, които ще предлага под един покрив. Цялата концпеция на търговския център е подчинен на тази идея.
Проектиран от водещата европейска архитектурна компания L35, дизайнът на София Ринг Мол го прави наистина различен от останалите шопинг центрове с големите си отворени пространства, широки тераси, стъклени фасада и покрив, повече естествена светлина вместо изкуствено осветление и зелени площи от над 28 000 кв. м.
София Ринг Мол ще бъде и притегателна точка за всички шопинг маниaци със своите над 70 нови фешън марки, които ще влязат на българския пазар за първи път. Измежду тях ще са най-голямата верига универсални магазини в Гърция NOTOS Galleries, както и фешън брандове като Julia Bergovich, Coccinelle, Barbour и Tous.
Магазинът на NOTOS Galleries в Sofia Ring Mall ще е разположен на площ от над 6 000 кв. м и ще е на три етажа. С отварянето на NOTOS за първи път в България ще навлезе и т.нар. концепция „shop-in-shop“ (универсален магазин в мол), която предлага голямо разнообразие от марки за цялото семейство на едно и също място.
Общата инвестиция в София Ринг Мол възлиза на над 120 млн. евро. Инвеститорите в проекта са Fourlis Group - една от водещите компании на Балканите, която търгува с дълготрайни продукти, и Danaos Group, които се занимават с корабни превози, информационни технологии, строителство, банки и финансови услуги.
Площта на общия проект, обединяващ в едно София Ринг Мол и единствения магазин на ИКЕА в България, ще е над 100 000 кв. м. Молът ще включва над 200 магазина, мултиплекс с 10 кинозали и 3 500 места за паркиране.