Fibank представи своята корпоративна кампания
Fibank (Първа инвестиционна банка) стартира корпоративна кампания преди празника на славянската писменост, българската просвета и култура – 24 май.
Българската банка представя на телевизионен екран едни от най-добрите и обичани български актьори от три поколения, които рецитират любимите си текстове от родната литературна класика, актуални и в наши дни.
Цветана Манева, Васил Михайлов, Лилия Маравиля, Ана Пападопулу, Юлиан Вергов и Христо Мутафчиев произнасят онези вечни български слова, които неизменно ни карат да се вълнуваме и да се чувстваме достойни българи.
С този проект Fibank празнува българската духовност и пожелава на всеки тв зрител да почувства отново патриотизма на Ботев, романтизма на Вазов, устремеността на Вапцаров, страстта на Багряна и философския лиризъм на Яворов.
„Това не е реклама, а едно послание от Fibank – част от социален и културен проект на банката. Чрез него се надяваме повече българи да се чувстват горди, припомняйки си откъсите от творби като тези на Ботев, Яворов, Вапцаров.”, каза Васил Христов, изпълнителен директор на Първа инвестиционна банка.
Христо Мутафчиев благодари на Fibank за смелостта да реализира кампанията и добави: „Хубаво е да имаш смелостта да прекъснеш чуждестранен сериал с „Опълченците на Шипка”.
Проектът на Fibank ще бъде представен чрез интегрирана комуникация в различни медии, така че да достигне до сърцето на всички българи.