Вчера в най-големия търговски център у нас – Paradise Center се проведе първата по рода си кампания, която носеше гръмкото име „Black Friday”. Организаторите успяха да привлекат огромен интерес с обещания за отстъпки до 70%.

Дали обаче успяха да убедят потребителите, които влязоха в търговския център, че отстъпките се доближават до обещаните?

Намалението бе обявено като „до 70%“, което ясно означава, че не всички магазини ще го предлагат и не за всички стоки, но голяма част от потребителите споделят, че преобладаващите оферти са били до 20%.

Много клиенти споделят, че намаленията не са били добре обозначени и чак на касата разбираш дали стоката има отстъпка и каква.

За сравнение „Черният петък“ в САЩ, който е в седмицата на Деня на благодарността привлича голям брой потребители, които се редят на опашки пред магазините още през нощта.

Ето и мнението на някои от потребителите от Facebook страницата на самия търговски център:

„Само разкарвате хората! За пореден път се убеждавам, че в България всичко е изкривено! В много малко магазини има намаления и намаленията са по 20%, а не както е в рекламата! Ако сте тръгнали към мола заради намаленията-не ходете. Няма смисъл!“

„Това си е чиста маркетингова стратегия, която проработи, днес мола беше необичайно пълен за работен ден! Участващите магазини и без друго си имат текущи промоции, нищо не беше намалено само за т.нар. black friday. Но браво на ПР-ите на мола!“

„Които си е купил нещо и му се е сторило, че е намалено заради Black Friday, значи не е ходил в мола от доста време.....“

“2 часа да чакаш да излезеш от паркинга на мола?!?!?! Много слаба организация!!! Това е недопустимо...“

Разбира се, не липсваха и коментари от доволни потребители:

„Има доста магазини с хубави отстъпки, не са всички ама има какво да си вземе изгодно човек. Евала, че поне си правят труда да организират такива неща“.

„Едни от любимите ми магазини влизат в Black Friday с 50% и се натъкнах на много добри намаления. Сдобих се с доста нови неща“

„Добре, всичко прекрасно, навалица много... Въпреки лудницата успях да си напазарувам даже повече от очакваното. Трябва по-често да има промоции...“