Тези магазини са от типа pop-up, или иначе казано временни структури, обикновено лесно сглобяеми и оригинални.

Вижте 10 от най-креативните примери за такива:

Кутията за обувки на Adidas

Този магазин в кутия за обувки е работил само 3 дни в Лондон през януари 2014 година. Той е построен в чест на новата колекция на Стан Смит. В него е имало 3D принтер и клиентите са можели да поставят лика си на маратонките.

Louis Vuitton

През 2012 година Louis Vuitton и Yayoi Kusam отварят този магазин в Selfridges в Лондон. Той работи от август до октомври 2012 г.

Танкът на ТRIWA

Танк от картон построява TRIWA за своите часовници от линията Cheap. Всъщност построява го полското студио Mode:lia Architekci.

Магазинът е работил през 2012 година в мол Познан Плаза.

Построен е от 900 тръби от картон, свързани с дебели конци.

Cloud 7

През 2013 година този магазин в отворен в магазин Normann Copenhagen.

Интересното в него са огромните силуети на кучета.

Магазинът продава луксозни стоки за домашните любимци.

Изхвърлен на брега

Този магазин изглежда така, сякаш е изхвърлен на брега от вълните.

Появява се на брега в Хага през 2011 година и е на веригата H&M.

Работи два дни.

Hublot

Магазинът за луксозни часовници представя този щанд в Paragon Mall в Сингапур. В него е имало стока за над 20 млн. долара!

Виж още: 11 креативни опаковки на продукти

Създаден е заедно с дизайнера Крис Лий, а концепцията се нарича „Големия взрив“. Работи само две седмици през 2012 година.

Кафе Illy

Създаден е от художника Адам Калкин за illy.

То е изцяло от рециклирани материали.

Представлява къща с кухня, всекидневна, спалня и библиотека.

Работи от 28 ноември до 29 декември 2007 година, а след това се реконструира от време на време за специални събития.

Кубчета Uniqlo

Шест кубчета, които представляват малки магазини за дрехи на HWKN са построени в Манхатън през 2012 година.

В чест на Анди Уорхол

Португалската компания LIKEarchitects построява тази „галерия“ в Лисабон, Идеята е била да се избяга от конвенционалната арт галерия с бели стени.

Галерията е била издигната в мол Коломбо между април и юли 2013 година. Привлякла е над 100 000 посетители за това време.

Zuo Corp

Този магазин е дело на полската фирма Super Super.

В него е създадена илюзия за безкрайно пространство, благодарение на огледала и LED светлини.

Съществува три месеца през 2011 година във Варшава.