6 неща, които трябва да спрете да правите на работа
Всеки има лоши навици в офиса – някои повече, други по-малко.
За да има мир и любов на работното място, е добре всички да се стараем да елиминираме тези навици от деня си.
Вижте 6 неща, които трябва да спрете да правите на работа:
Да си проверявате личния Facebook
И то по няколко пъти на ден. Така се разсейвате и губите много повече време, отколкото си мислите. Започвате с „аз само да погледна“, след това разглеждате албум със снимки, отваряте някой друг линк, отговаряте на някой в чата и ето ви страшно много загубено време.
Да оставате до късно
Хубаво е да сте отдаден на работата си, но в някакви граници.
Ако ви се налага често да стоите много след работното време, значи или ви товарят с прекалено много работа за един човек, или не сте достатъчно фокусиран през деня и закъснявате.
Да не си правите to-do лист
Нали не сте от хората, които всичко помнят?
Виж още: 10 неща, които да не изричаш на работното място
Не може да разчитате на това, започнете да си записвате.
Пропускате обеда
Пропускането на обяда може да се случва само в редки и екстремни ситуации. Това не бива да се превръща в навик.
И не всичко се брои за обед. Това да грабнете пица от улицата или нещо друго нездравословно не е по-малко вредно.
Помислете сериозно над това дали да си носите храна или организирайте деня така, че да можете да обядвате с нещо полезно.
Да не контактувате с колегите
Не е нужно да сте големи приятели с колегите си, но е важно да имате някакви отношения с тях.
Не се изолирайте.
Да се страхувате да поискате помощ
Ще има моменти, в които няма да може да се справите с нещо.
Имате три варианта – да налучквате (което може да доведе до сериозна грешка), да оставите работата несвършена (което не е вариант) и да попитате за помощ. Ясно е, че третият е най-добър.