Всеки има лоши навици в офиса – някои повече, други по-малко.

За да има мир и любов на работното място, е добре всички да се стараем да елиминираме тези навици от деня си.

Вижте 6 неща, които трябва да спрете да правите на работа:

Да си проверявате личния Facebook

И то по няколко пъти на ден. Така се разсейвате и губите много повече време, отколкото си мислите. Започвате с „аз само да погледна“, след това разглеждате албум със снимки, отваряте някой друг линк, отговаряте на някой в чата и ето ви страшно много загубено време.

Да оставате до късно

Хубаво е да сте отдаден на работата си, но в някакви граници.

Ако ви се налага често да стоите много след работното време, значи или ви товарят с прекалено много работа за един човек, или не сте достатъчно фокусиран през деня и закъснявате.

Да не си правите to-do лист

Нали не сте от хората, които всичко помнят?

Виж още: 10 неща, които да не изричаш на работното място

Не може да разчитате на това, започнете да си записвате.

Пропускате обеда

Пропускането на обяда може да се случва само в редки и екстремни ситуации. Това не бива да се превръща в навик.

И не всичко се брои за обед. Това да грабнете пица от улицата или нещо друго нездравословно не е по-малко вредно.

Помислете сериозно над това дали да си носите храна или организирайте деня така, че да можете да обядвате с нещо полезно.

Да не контактувате с колегите

Не е нужно да сте големи приятели с колегите си, но е важно да имате някакви отношения с тях.

Не се изолирайте.

Да се страхувате да поискате помощ

Ще има моменти, в които няма да може да се справите с нещо.

Имате три варианта – да налучквате (което може да доведе до сериозна грешка), да оставите работата несвършена (което не е вариант) и да попитате за помощ. Ясно е, че третият е най-добър.