След като вече покори музикалния бизнес хип хоп изпълнителят Джей Зи влиза в алкохолния бизнес и то не в евтиния му сегмент.

С годишни доходи в размер на около 60 млн. долара преди данъци, какво по-добро би могъл да направи Джей Зи с парите си от това да си купи марката шампанско Armand de Brignac от Sovereign Brands за неназована сума.

Френското шампанско, което е наричано още "Асо пика", се произвежда от Cattier, която продава напитката в близо 80 страни. Цената на бутилка шампанско Armand de Brignac е около 300 долара.

Джей Зи, чието истинско име е Шон Кори Картър, е стар познайник на марката като дори споменава прякора й "Асо пика" в своят песен от 2006 г. "Show Me What You Got." Никак не е изненадващо, че неговата реклама тогава прави марката доста по-популярна.

Вижте още: Алкохолните марки на хип-хоп звездите

Това е интересно ново начинание за Джей Зи, въпреки че продажбите на шампанско напоследък намаляват.

Това далече не е и първото бизнес начинание на Джей Зи. Той също така е собственик на малка верига луксозни спортни барове, която носи името 40/40 Club, продуцира други изпълнители и е създател и на собствена линия дрехи Rocawear, която впоследствие продава.

Джей Зи не е единстваната знаменитост, която се впуска в алкохолния бизнес. Рапърът Шон „Диди” Коумс купи 50% от марката текила DeLeon през яунари 2014 г., която се продава за между 150 и 200 долара бутилката.

Други пък отидоха още по-далеч създавайки собствено марки. Певецът Джъстин Тимбърлейк е създател на 901 Tequila, докато актрисата Дрю Баримор дебютира във винарския бизнес с Barrymore Wines през 2012 г.