Китайските брандове като Pop Mart, Genshin Impact и Black Myth Wukong променят имиджа на страната, превръщайки я от синоним на евтини стоки в източник на културни феномени с глобално влияние
Вълните от горещини и горските пожари в популярни ваканционни дестинации в Испания, Португалия и Гърция пренасочват туристите към по-хладни дестинации като Скандинавието
UBS Global Wealth Management е оптимистична за златото, с повишени ценови таргети за актива, който е поскъпнал с 28% тази година – изпреварвайки всички основни фондови и облигационни индекси, валутите на Г-10 и дори биткойн
Износът на iPhone от Индия е нараснал драстично. Между април и юли от страната са изнесени мобилни устройства на стойност 7,5 млрд. долара, в сравнение със 17 млрд. долара за предишната финансова година