Интернет рекламата (поне за развитите страни) бележи двуцифрен ръст в последните години.

Мобилните потребители в световен мащаб пък вече са повече от тези, ползващи десктоп компютри, става ясно от данни на comScore.

Изследване на mobiForce и SearchEngine Land показва, че 25% от всички търсения в търсачки като Google и Bing са дело на мобилни потребители.

И така, какво може да се очаква за рекламата през следващите години?

Данни на Emarketer показват, че за 2015 г. бюджетите в световен мащаб, изразходвани за мобилни кампании, ще достигнат 68.69 млрд. долара.

Само след 4 години обаче сумата ще нарасне до 195.55 млрд. долара. Догодина, според експертите, рекламата през мобилни устройства ще надхвърли бюджетите, изразходвани за десктоп кампании.