Мобилната реклама расте до 195 млрд. долара след 4 г.
![Мобилната реклама расте до 195 млрд. долара след 4 г.](https://sportal365images.com/autocrop/smp-images-production/profit.bg/24012024/0a554201-1e2d-4759-b021-8f0f2ab90993.jpg?width=1001&height=538&format=webp)
Интернет рекламата (поне за развитите страни) бележи двуцифрен ръст в последните години.
Мобилните потребители в световен мащаб пък вече са повече от тези, ползващи десктоп компютри, става ясно от данни на comScore.
Изследване на mobiForce и SearchEngine Land показва, че 25% от всички търсения в търсачки като Google и Bing са дело на мобилни потребители.
И така, какво може да се очаква за рекламата през следващите години?
Данни на Emarketer показват, че за 2015 г. бюджетите в световен мащаб, изразходвани за мобилни кампании, ще достигнат 68.69 млрд. долара.
Само след 4 години обаче сумата ще нарасне до 195.55 млрд. долара. Догодина, според експертите, рекламата през мобилни устройства ще надхвърли бюджетите, изразходвани за десктоп кампании.