Qatar Airways получи огромна подкрепа в световен мащаб за неотдавна стартиралата си телевизионна и социална медийна реклама, озаглавена „Без граници, само хоризонти“ (No Borders, Only Horizons), съобщават от авиокомпанията.

Рекламата е видяна от повече от 54 милиона зрители по целия свят, което я превръща в най-популярния видеоклип през последната седмица на юни.

Видеото бе прегледано повече от 50 милиона пъти на Facebook страницата на авиокомпанията, с почти 800 000 показвания в Twitter, повече от 3 млн. показвания в Instagram и повече от 1 млн. гледания в YouTube.

Успехът на рекламата идва от изразяването на твърдата вяра на Qatar Airways в идеята, че пътуването излиза извън границите и предразсъдъците и че е необходимост и право на всички да изследват света, в който живеем.

Кампанията "Без граници, само хоризонти" изразява основната философия на авиокомпанията: че светът е по-добро място, когато го изследваме заедно.

На днешния 17 юли Qatar Airways пуска новия си маршрут до Скопие в Македония.

Авиокомпанията ще стартира редица други нови дестинации през останалата част от тази и през 2018 г., включително Сан Франциско (САЩ), Канбера (Австралия), Дуала (Камерун), Либревил (Габон), Медан (Индонезия), Рио де Жанейро (Бразилия), Сантяго (Чили) и Сараево (Босна и Херцеговина), както и много други.

Qatar Airways беше обявена за Най-добрата авиокомпания на 2017 г. от Skytrax World Airline от 2017 г. Това е четвъртият път, в който превозвачът получава това признание.

Qatar Airways завоюва и титлите Най-добра авиокомпания в Близкия изток, Най-добра бизнес класа и Най-добър първокласен салон в света.

Наскоро беше представен и първият Boeing 777, оборудван с новия и уникален дизайн на седалките на авиокомпанията - Qsuite. Той е представен по маршрута Доха - Лондон, следван от Париж и Ню Йорк.