Американският технологичен гигант Amazon инвестира в най-разнообразни проекти – от такива за космически туризъм до начинания, свързани с разработка на автономни системи.

Компанията обаче е известна и с недотам хай-тек начинанията си. Все пак Amazon стартира като онлайн магазин за книги. Ситуацията в наши дни обаче е различна, Amazon са буквално навсякъде, като последната новина от компанията идва да докаже точно това.

Гигантът обяви, че отваря бар в Япония.

Според публикация на официалния сайт на компанията, обектът ще бъде от типа Pop-up Bar (временен бар), като се очаква да отвори врати след едва 10 дни – на 20 октомври.

Заведението ще се намира в един от най-изисканите квартали на Токио, носещ името Гинза (Ginza), предава CNBC.

Amazon Bar, както ще се казва обектът, ще предлага на клиентите широка гама от напитки, включително бира, вино и уиски.

Концепцията за заведение изпъква с една особеност – в бара няма да има меню.

Amazon Bar ще разчита на сомелиери, които ще препоръчват на клиентите подходящи за тях напитки.

В бара ще се сервират и специални уникални питиета, които могат да бъдат открити само и единствено там.

Новото начинание е само част от разнообразните дейности на Amazon.

Компанията вече представи свои физически книжарници, Pop-up магазини, като инвестира и в сферата на бизнеса с хранителни стоки чрез придобиването на веригата супермаркети Whole Foods.

Amazon има инвестиция и в бизнеса с алкохол. През август тази година компанията въведе услуга за доставка на вино в отбрани американски градове.

През миналата година в Япония Amazon представи и услуга за препоръки на вино по телефона на име Amazon Sommelier.

Потребителите пращат на компанията линк към дадено вино и по-късно получават обаждане с оценка на избрания продукт. Услугата е достъпна само в Япония, между 12 и 17 часа през седмицата.