Даниел Шварц, главен изпълнителен директор на Restaurant Brands International, която е собственик на марките Burger King, Tim Hortons и Popeyes, е чудо в света на бизнеса.

Той заема поста, когато е на 32 години, след като бързо се изкачва в корпоративната йерархия в сферата на инвестиционното банкиране и дяловите инвестиции.

Да управляваш мултимилиардна компания на такава ранна възраст със сигурност е доказателство, че успехът на Шварц е резултат както на това, че е умен, така и това, че е работил здраво.

Има обаче едно качество, което той цени повече от други у хората, които интервюира за работа, признава самия Шварц в интервю за New York Times.

"Един въпрос, който задавам, е: 'Умни ли сте или работите здраво?'" казва той. "Бихте искали да наемате хора, които работят здраво. Ще се изненадате колко много хора ми казват: 'Няма нужда да работя здраво, аз съм умен.' Наистина ли? Смирението е важно."

Шварц твърди, че придобил желанието си да наема здраво работещи хора благодарение на смиреността, на която са го възпитали родителите му.

"Вероятно най-голямото влияние, което моите родители са ми оказали, е по отношение на това винаги да проявявам голямо уважение към другите хора," казва той.

"Никога не забравям това, независимо с кого разговарям. Светът е малко място, животът е кратък и затова трябва да се държим с хората единствено добре. На работа не повишавам тон. Нямам гневни избухвания."