Тази марка обувки планира да стане любима на звездите от НБА
Кори и Малъри Стивънс не са си й мечтали, че ще създават и продават стилни обувки, които професионалните спортисти изглежда обожават.
Въпреки това, след като получават двойна подкрепа от кампания за групово финансиране и от социалните медии, в момента те правят точно това.
През 2013 г. двамата съпрузи основават Taft (средното име на техния син) като компания за чорапи. След като множество клиенти виждат продуктите им и ги съветват, че трябва да продават обувки, семейство Стивънс зарязва чорапите и решава да направи точно това. Останалото е история.
"Откакто пуснахме обувки, всичко започна да се случва много бързо и вървим само нагоре," споделя Кори Стивънс пред CNBC.
След като провежда успешна кампания за набиране на средства в Kickstarter за стартирането на компания за чорапи, Taft бавно привлича множество последователи в социалните медии и най-вече в Instagram.
Когато преминава към продажбата на обувки, Taft вече има над 200 000 последователи в популярния сайт за споделяне, които впоследствие нарастват повече от два пъти.
Социалният фактор
Taft използва популярни лица, като певеца Тим Макгроу, филмовата звезда Дуейн Джонсън и звездата от НБА Джеймс Хардън като свои рекламни лица. Компанията произвежда обувките в Испания, но с набрани нови средства и подкрепата от социалните медии, Taft наскоро отвори завод и в Португалия.
През последните няколко месеца компанията е набрала 5.4 млн. долара, а звездите от НБА Дуейн Уейд и Андре Игуодала са сред акционерите й.
"Смятам, че това, че сме популярни в интернет, е голям актив за нас," казва Стивънс, отбелязвайки колко активни са много спортисти и знаменитости в социалните медии. "Тези хора ни помагат с продажбите", добавя той.
"Всичките тези хора коментират нашите снимки и ние се свързваме с тях в Instagram," което работи по-добре, отколкото да им звъним по телефона, без да ги познаваме, добавя Стивънс. "Наличието на това присъствие ни легитимира."
Уникалните имена за различните модели обувки на Taft са лични. Всяко едно е свързано по някакъв начин с нещо от живота на Кори и Малъри. Например популярния модел Jack Boot е кръстен на дядото и племенника на Кори, докато моделът Lucca носи името на италиански град, който вдъхновява двойката да създаде Taft.
Други имена пък идват от любими филми и рисувани герои на сина им.
Taft започна да навлиза все повече в света на НБА, създавайки си добри отношения с играчи от отбора Юта Джаз.
Стивънс твърди, че планира да си създаде още връзки в лигата, надявайки се да привлече младите играчи за рекламни лица на Taft. Дългосрочната цел на компанията е да се превърне в основната марка обувки, която звездите от НБА носят извън игрището - място, което дори Nike и Adidas все още не са заели.
"Имахме късмет с това, че знаменитости и спортисти харесват нашите продукти, но професионалните спортисти наистина обичат марката. Имаме дорби отношения с тези момчета и искаме да наблегнем на тази категория", казва Стивънс.
"Когато слизат от автобуса и изминават пътя до съблекалнята, искам да носят Taft," добавя той.