С муцуна на акула и без средна седалка: този самолет ще ви хареса
Пътуването определено има с много преимущества. Изброяваме само някои от тях: можете да видите света, да посетите семейство и приятели на далечни места и да изпитате нови усещания.
Но има едно нещо, което може да постави пръчка в колелото на всичко това - ужасното пътуване в средната седалка в самолета.
И въпреки че това не е в дъното на проблемите на света в момента, все пак има сериозно значение за някои пътници.
Embraer се грижи именно за онези хора, които наистина се отвращават от средната седалка.
Как? С новите си самолети E190-E2, които просто нямат среден ред седалки.
Производителят на въздухоплавателни средства изпрати своя нов 2-2 конфигуриран самолет на световно турне през последните месеци. А той със сигурност е забележим, тъй като на корпуса му се мъдри голяма бяла акула.
Отвътре пътуващите ще открият нова конфигурация с до 150 места, според Daily Mail. За тези, които търсят повече пространство, е подходяща първа класа, където седалката се превръща в легло.
Самолетът предлага и повече пространство над седалките, както и по-големи прозорци, от които пътниците да се насладят на гледката.
"Запазването на личното пространство на пътника е целта", заявява за CNN Travel Родриго Силва е Суза, вицепрезидент по маркетинга на Embraer Commercial Aviation.
Той отбеляза още, че интериорът има за цел да даде на пътниците впечатлението, че разполагат с по-голямо пространство или се намират в по-голям самолет.
Докато ъпгрейдът на средната седалка със сигурност е най-важният детайл, самолетът има и други забележителни подобрения.
Според Embraer, машината е с подобрена горивна ефективност и изгаря с 17% по-малко гориво от предшественика си. Това, отбелязва Daily Mail, го прави най-ефективният теснофюзелажен самолет на пазара.
Понастоящем пътниците могат да резервират полети със самолета чрез регионалния превозвач на Scandinavian Airlines - Widerøe, но според CNN, най-големият клиент на Embraer е SkyWest, която работи с American Airlines, Delta, United и Alaska Airlines.
А това означава, че самолетът с конфигурация 2-2 скоро ще се радва на чести полети в САЩ.