Те зарязаха кариерите си в Лондон в търсене на най-добрия зехтин

Елизабет и Красимир Бергер били лондончани във всяко едно отношение. Всичко това обаче се променя, когато се отказват от корпоративните си кариери през 2013 г. в търсене на зехтин от най-високо качество и живот в Италия.
Елизабет, която е бивш маркетинг директор на Champagne Bollinger и има близо две десетилетия опит в дегустациите, закупването и изучаването на вина, и Красимир, който се занимавал със стартъп компании и най-вече развиващи се технологични платформи, се запознават през 2001 г.
Тяхното пътуване към сериозния, чист зехтин екстра върджин, започва пред вратата на Марко Виола в Умбрия.
Те обикаляли из региона, когато се натъкнали на зехтина на Viola в ресторант в Монтефиасконе и двамата били поразени от качеството – той не приличал на нищо, което били опитвали преди, пише Daily Mail.
Затова решили да пообиколят и да открият откъде идва зехтинът Viola. Когато стигнали до непретенциозна маслобойна в с.Ераклио ди Фолиньо, почукали на вратата и събудили някого от следобедeн сън.
Двамата събрали каквито лири имали и си купили две бутилки зехтин Viola. След това в следващите 15 години търсели зехтин с подобно качество, но така и не намерили нищо толкова добро.
Така, когато се преместили в Тоскана с малките си деца, мисията им започнала: да издирят най-добрите марки зехтин екстра върджин в страната, произвеждани от занаятчии, които притежават маслинови дървета и маслобойни и контролират качеството напълно.
Тяхната мисия е да променят начина, по който хората купуват зехтин екстра върджин, изпращайки го директно от маслобойната в Италия веднага след като е бил пресован, за да може клиентите да усетят максимално удоволствие и ползи, както от домат, откъснат в разгара на лятото, или от чаша вино.
По тази причина те предлагат зехтина от новата реколта само през осем седмици от годината, за да предоставят максимални ползи и удоволствие от консумацията му.
Елизабет предлага познанията си за виното и при зехтина, отделяйки различни вкусове от различни сортове, които са присъщи за различни региони на Италия и ги комбинира с различни храни, което се превръща в нещо като революция сред ценителите на храната.
Ползите за здравето от техния зехтин сега са документирани надълго и нашироко, а клиентската им база включва водещи нутриционисти и лекари, както и шеф-готвачи от цял свят и знаменитости, сред които и Гуинет Полтроу.