Марката Бекъм вече не е това, което беше
Компанията, която притежава модната марка на Дейвид Бекъм, отчете загуба в размер на над 10 млн. паунда (11.2 млн. евро). Това се случва само няколко седмици след като стана ясно, че модната компания на неговата съпруга Виктория продължава да затъва финансово.
Trinity Brands UK, която е собственик на марката на Бекъм Kent & Curwen, отчита загуба в размер на 10.7 млн. паунда (11.9 млн. евро) за 2017 г.
Собствениците на компанията се надяваха, че „златното докосване“ на бившия капитан на английския национален отбор по футбол ще помогне на компанията, но вместо това „тя затъва все повече в загуби“, твърдят експерти, цитирани от Daily mail.
Компанията отвори магазин в Ковънт гардън, но въпреки това регистрира сериозни загуби.
„Когато подписа договор да стане лице на Kent & Curwen преди четири години, собствениците се надяваха, че Бекъм ще предаде своето златно докосване на марката. Както показва и случващото се с марката на Виктория обаче, асоциирането с Бекъм вече не е гаранция за успех, както в миналото.“
Миналия месец стана ясно, че модната марка на Виктория Бекъм губи по 10.2 млн. паунда (11.4 млн. евро) годишно.
Наскоро луксозната марка облекла, очила и аксесоари на бившата Спайс гърл отпразнува своята 10-а годишнина.
Загубите й обаче са нараснали с 2 млн. паунда (2.24 млн. евро) за последните 12 месеца, въпреки че приходите се увеличават със 17%, до 42.5 млн. паунда (47.6 млн. евро) през 2017 г.
Модната марка, която има магазин в Мейфеър, Лондон, и продава артикули, като палта по 2 900 паунда (3250 евро), обяви 8.4 млн. паунда (9.4 млн. евро) загуба за 2016 г.
Виктория Бекъм ръководи империя, която включва четири модни линии, като продуктите се продават в над 400 магазина в повече от 50 държави и има офиси в Ню Йорк и Лондон.