Миналата седмица „големите момчета” на телевизионния бизнес за пореден път си свалиха гащите, за да си премерят ... рейтингите ... и отново се размириса на лошо. Пак не се разбра на кой му е по-голям (рейтингът), но останаха едни съмнения, че на който им ги мери не му е чиста работата (и ръцете).

То, анекдотични ситуации с меренето колкото искаш:

- Два аршина – по един за всяко от „големите момчета” – всеки със странни „отклонения” в полза клиента, но с една и съща неприятна миризма ...

- Очевидци още помнят (миризливия) случай от близкото минало, когато рейтингите са си били традиционно високи, въпреки, че по това време на едното „момче” са му правили техническа профилактика, а зрителите масово и с внимание са гледали ... ивици ...

- По-внимателен преглед на рейтингите може да покаже, че понякога зрителите се тълпят пред телевизионните екрани, за да гледат рекламите или телешопите. Ама така е, след като до 1990 година „истинските” реклами са били забранени в България ... сега им е интересно на хората ...

- А случвало ли ви се е по време на рекламен блок да превключвате от едната на другата голяма телевизия и все на реклами да попадате ? Понякога едни и същи и по двата канала? Е, случайно е съвпадението ... да не си помислите нещо?

Вижте повече тук