Facebook обяви, че има проблеми ... в Twitter
Частичното спиране на Facebook, което засегна потребители в цял свят, продължи повече от 14 часа. Смята се, че това е най-голямото прекъсване на услугата в историята й.
Facebook, която е най-голямата социална мрежа в света, трябваше да прибегне до своя конкурент Twitter, за да обясни, че групата й от популярни приложения изпитва затруднения.
Някои потребители на Facebook и други платформи, притежавани от технологичния гигант, като Instagram, Messenger и WhatsApp — се оплакаха от проблеми с достъпа и постването на съдържание в тях.
Вместо селфита и обновяване на статуса, мнозина получаваха съобщение, в което Facebook се извинява и ги информира, че работи по отстраняването на проблема възможно най-скоро.
Потребителите изразиха недоволството си в Twitter. Хаштаговете #FacebookDown и #InstagramDown трендваха в микроблога през по-голямата част от последните часове.
Спиранията на услугата започнаха вчера следобяд и засегнаха потребители в различни региони по света, в това число САЩ, Централна и Южна Америка и Европа, според съобщенията в Twitter и сайта DownDetector.com.
Потребители в Азия пък имаха проблеми тази сутрин, информира CNN.
"Запознати сме, че някои хора в момента имат проблеми с достъпа до групата приложения на Facebook. Работим по разрешаването на проблема възможно най-скоро," написаха от Facebook в Twitter.
Въпреки появилите се първоначално слухове, че прекъсванията на услугата са в резултат на така наречената атака за отказ на услуга (DDoS), от Facebook поясниха в друго съобщение в Twitter, че "проблемът не е свързан с DdoS атака."
Това второ съобщение бе пуснато около 10 часа вечерта снощи, а оттогава от Facebook не са предоставяли нова информация.