Възприемам образованието като продукт – то или е качествено, или е некачествено, каза Георги Палпурин, aкредитиран Google Street View фотограф и консултант на проекта iedu360.eu по време на 10-ото издание на икономическия форум Шумът на парите.

Малко или много виждаме, че частният сектор е намерил някакви дефицити и търси варианти да ги опримизира. Същото трябва да се случи и в държавното образование и да се види защо това не се получава добре там.

„Наскоро научих, че в училището, в което учат моите деца, се разрешава преписването, за да могат резултатите да бъдат адекватни.

За мен, като родител, оценките не са важни. Това, което е важно, е наученото в училище и какво знаят децата ни, след като са инвестирали 5 часа от деня си в училище, и с какво са се обогатили. Оценката трябва да е обективен измерител, но тя в момента не е, каза още Палпурин.

Още в началния етап на образованието на децата не трябва да им се обяснява колко добри служители ще бъдат и как ще имат хубави заплати и социални придобивки, а че техният капитал са техните знания и умения и те утре ще преговарят за този капитал, допълни той.

Много се радвам, че групата на фрийлансърите у нас се увеличава. Това е един ресурс, подход и тенденция, която ще позволява, при едно евентуално напускане на даден служител, да се продължи работата по проекта.

Именно така работим и ние в нашата структура – работим като партньори. Най-важното за нас е хората да идват на работа с желание и ако видим, че то се губи, очевидно е, че нашето партньорство има проблем и трябва да търсим решението му.

Способността за анализиране на информацията ще е ключова за успехите ни през следващите години, каза още Палпурин. Защото информацията е ключов фактор човек да тръгне в една или друга посока.

Работата не може да се върши посредствено и това важи както за нас, така и за децата ни, посочи той.