Филм за евроизборите се превърна в хит със 75 млн гледания
Над 75 милиона гледания в рамките на една седмица записа филмът „Изберете своето бъдеще“ - част от информационната кампания за евроизборите на ЕП, базирана на чувството за съпричастност.
От пускането му в четвъртък, 25 април, триминутният филм е бил гледан над 75 милиона пъти, безпрецедентни стойности за институционална кампания (данните са актуализирани в четвъртък в 10.00 ч. българско време).
Филмът има субтитри на всички официални 24 езика на ЕС, има и различни национални версии на същия език (общо 32), плюс пет основни световни езика (арабски, китайски, руски, хинди и турски).
Филмът също така е реализиран на 31 жестомимични езика, с помощта на Европейския съюз на глухите (ЕСГ).
Режисиран от печелилия награди Фредерик Планшон и разработен от European Broadcast Partners и техният подизпълнител & Co./NoA, филмът документира интензивните, красиви и крехки моменти от пристигането на новородените в този свят из цяла Европа и има за цел да ни кара да се замислим защо гласуваме.
Всички мигове от раждания от филма са истински документални кадри. Като водеща част от кампанията за европейските избори през 2019 г., филмът има за цел да осведоми европейците относно техните общи ценности, емоции и отговорности.
По думите на малкото момиче, което води разказа във филма, „всеки един от нас може да остави следа, но всички заедно можем да постигнем реална промяна“.
Кампанията на Европейския парламент също включва платформата thistimeimvoting.bg, която позволява на хората да участват в европейските избори. Към момента 270 000 души са се регистрирали в нея.
Европейските избори ще се състоят във всички държави членки между 23 и 26 май.
Вижте филма тук: