Samsung Electronics Co., Ltd. представи рекламната мултиплатформена кампания за своите QLED 8K телевизори "Творим история", съвместно със CNN Films, в чест на 50-годишнината от кацането на Аполо 11 на Луната през 1969 г., когато силата на телевизията прави хората по света свидетели на едно от най-значимите постижения на човечеството.

През 2019 г. Samsung отново твори нов етап в историята на телевизията, като променя границите на технологиите с QLED 8K, позволявайки на потребителите да гледат видео съдържание в най-високата резолюция, възможна досега.

„Телевизионните технологии имат съществен принос в това да обединяват хората от целия свят, за да изживеят заедно ключови моменти от съвременната история“, каза Грейс Долан, вицепрезидент в Home Entertainment Demand Generation на Samsung Electronics America.

„Тъй като отбелязваме 50-годишнината на Samsung Electronics и първите стъпки от човек на Луната, сега е точният момент нашата рекламна и мултимедийна кампания „Творим история” със CNN, свързана с нашите QLED 8K телевизори, да ознаменува миналото, като представи поглед към това как в бъдеще Samsung ще продължи да събира и вълнува хората чрез силата на 8K."

Създадена от adam&eveNYC, рекламната кампания на Samsung "Творим история", посветена на QLED 8K телевизорите включва кадри от кацането на Луната, лицензирани от революционния документален филм APOLLO 11.

Това лято Samsung ще спонсорира и телевизионната премиера на документалния филм APOLLO 11 по CNN, започваща на 23 юни в 21:00 и 11:00 ч. Източно време с ограничено прекъсване за реклами. Тогава ще бъде пусната специална 60-секундна версия на рекламата „Творим история“ на Samsung.

Режисиран и продуциран от Тод Дъглас Милър, APOLLO 11 е създаден от новооткрити, непоказвани 70-милиметрови архивни кадри и над 11 000 часа неописани аудиозаписи от НАСА и Националния архив.

APOLLO 11 (и версия Apollo 11: Първите стъпки) е резултат от повече от 2-годишно сътрудничество между Statement Pictures на Милър и CNN Films, и е третият им съвместен проект.

CNN Films и Милър са си партнирали и в създаването на късометражния документален филм Последните стъпки, разпространяван от Great Big Story и посветен на последната мисия на НАСА до Луната – Apollo 17.

APOLLO 11 е истинско кинематографично събитие, което отвежда зрителите на историческата мисия на НАСА, водена от астронавтите Нийл Армстронг, Бъз Олдрин и Майкъл Колинс, които са първите хора, стъпили на Луната преди 50 години.

В допълнение към телевизионната премиера на APOLLO 11 на 23 юни, филмът ще бъде излъчен на 29 юни (събота) и 20 юли (събота) от 21:00 ч. по CNN.

Мултиплатформената кампания на Samsung, съвместно със CNN, съчетава новата ера на 8K QLED качество на картината с техническия принос при необикновеното създаване на филма. Това включва брандирано съдържание, произведено от студиото на CNN Courageous специално за QLED 8K телевизорите на Samsung, в това число пенсионирания вече астронавт Скот Кели, разказващ от първо лице за своето пътуване в космоса.

Това ексклузивно съдържание ще бъде излъчено на годишнината от кацането на Луната в страниците на CNN в социалните мрежи.

Наред с това, Samsung ще спонсорира серия видеа от три части, свързани с годишнината.

Това редакционно начинание на CNN ще насочи вниманието към ново поколение жени-лидери, които определят къде ще бъдат направени следващите големи открития, развивайки новаторски технологии за изпращането на човечеството до най-далечните краища на Вселената и създаване на по-нови и разнообразни пътища за набиране на кадри, което ще отвори вратите за следващото поколение мечтатели.