Защо микро инфлуенсърите са добър рекламен ход?
Микро инфлуенсърите в социалните мрежи са добър избор за компаниите, които искат да реализират продажби, тъй като разполагат с аудитория, която е много по-ангажирана, спрямо последователите на големите инфлуенсъри.
Това каза Велизар Величков, главен оперативен директор и партньор в 1ForFit, по време събитието Digital Trends, организирано от Profit.bg.
По думите му, когато става дума за голям бранд, който търси създаване на усещане за разпознаваемост сред аудиторията, тогава избирането на голям инфлуенсър с много последователи в социалните мрежи е правилният ход.
Наемането на 50 инфлуенсъра с по 50 хил. последователи в социалните мрежи може да донесе много по-добър резултат, когато търсим ангажираност от аудиторията, спрямо инфлуенсъра с 500 хил. последователи, обясни Величков.
1ForFit е компания, която продава хранителни режими онлайн по целия свят, като разчита за това на редица инфлуенсъри в социалните мрежи, като фитнес звездата Лазар Ангелов, например.
Маркетинг бюджетът на компанията достига 2 млн. долара на месец.
„Facebook и Instagram маркетингът се разделя на две – криейтив и дейта анализ, като криейтивът представлява 60% от цялата работа. Без добър криейтив няма как да постигнем нещо“, каза Величков.
По думите му над 10% от съдържанието във Facebook е реклама, което ознава, че без добри идеи и креативност онлайн маркетингът няма как да се пребори за вниманието на потребителите.
„Колкото по-нейтив е една реклама, по-близка до потребителя, толкова по-голям шанс има някой да ни забележи“, добави експертът.
Digital Trends 2019 се осъществява с подкрепата на: EMAG, Нетера, UniCredit Bulbank, Opel, Адмирал Маркетс, Резиденшъл Парк Лозен, SentecaCommerce, Digital Dentistry Ivadent и с медийната подкрепа на Sportal Media Group и Kaldata.com.