Едно от най-неприятните неща, свързани с пътуването със самолет, със сигурност е храната.

Но това не важи за AirAsia.

Най-голямата нискотарифна авиокомпания в Азия вярва, че клиентите ѝ толкова харесват храната на борда, че биха я яли и в ежедневието си.

Поради това AirAsia официално откри първия си ресторант, който предлага същото меню, като това на борда по време на полети.

Не само че не става дума за маркетингов трик или някаква шега, а нещо повече – компанията планира да разкрие над 100 ресторанта по света през следващите 5 години, предава CNN.

Първият обект на AirAsia, който представлява ресторант за бързо хранене, се намира в мол в малайзийската столица Куала Лампур. Името на ресторанта е Santan, което означава кокосова мляко. Това е същият бранд, който AirAsia използва за менюто по време на полети.

Цените на предястията започват от 3 щатски долара, като включват местни деликатеси, като пиле с ориз и специалитета на AirAsia - Pak Nasser's Nasi Lemak (ястие с ориз и чили).

Местни кафе, чай и десерти също са част от менюто.

Наблюдавахме значителен апетит към нашето меню на борда, като това е отговорът ни на търсенето, казва генералният мениджър на бранда Катрин Гох.

AirAsia се надява, че храните, вдъхновени от азиатските кулинарни вкусове, ще привлекат потребители, които досега са хапвали в западните вериги ресторанти.

Поставиха нов рекорд за най-дълъг пътнически полет в света Самолет на най-голямата австралийска авиокомпания Qantas излетя от Ню Йорк в петък вечерта и пристигна в Сидни 19 часа по-късно, като постави рекорд за най-дълъг пътнически полет в света

Малайзия и съседните страни в Югоизточна Азия са пълни с американски ресторанти за бързо хранене.

Domino's Pizza планира да разкрие 300 локации в Малайзия през следващата година, KFC има 700 обекта, а Mc’Donald’s обяви инвестиция от 300 млн. долара в региона, като ще увеличи присъствието си до над 400 обекта.

AirAsia е първата авиокомпания, която започва да предлага менюто си в обекти на земята.