Робот-консултант ще обслужва клиентите на Citigroup
Citigroup ще зарадва заможните си клиенти с нова услуга – безплатен роботизиран консултант, пише Kredit.bg.
Предложението обаче ще е достъпно само за потребителите, които имат депозити или инвестиционни портфейли на стойност над 50 000 долара.
Това е минималното изискване, за да могат клиентите да ползват новата гама от премиум услуги на трезора, известна като Citi Priority.
Роботът-консултант ще задава по няколко въпроса на клиентите, с които ще определя рисковия им профил и инвестиционния им хоризонт.
След това софтуерният алгоритъм ще им предлага предварително структурирани възможности за инвестиции.
Citigroup е поредната американска банка, която предлага на клиентите си автоматизирана услуга за финансови консултации.
Подобни системи вече се предлагат от JPMorgan Chase, Bank of America, Wells Fargo и Morgan Stanley.
Citi обаче се надява да привлече клиентите с по-ниската си цена. Обикновено банките начисляват такса между 0.35% и 0.45% от активите под управление.
За клиентите на Citigroup, които отговарят на изискванията за премиум сегмент, обаче услугата ще е безплатна.
Роботът-консултант на Citigroup е разработен от външна компания – Jemstep, която е собственост на инвестиционния фонд Invesco.
Повече по темата можете да прочетете в материала на Kredit.bg