Търговията на дребно в САЩ възлиза на близо 1.5 трилиона долара през последното тримесечие на миналата 2019 г.

Онлайн търговията оформя 187 млрд. долара, сочат данните на Министерството на търговията на САЩ, цитирани от Business Insider.

Общите продажби нарастват с 4% на годишна база, докато онлайн търговията отчита повишение от 16.4% спрямо последното тримесечие на 2018 г.

Онлайн търговията постига дял от над 10% от общите продажби на дребно през 2019 г. в САЩ.

Това се случва за първи път в икономическата история на страната.

Онлайн търговията оформя приблизително 11% от всички продажби на дребно в САЩ през миналата година.

Досегашният рекорд беше отчетен през 2018 г., когато онлайн продажбите оформяха 9.9% от цялата търговия на дребно.

Онлайн продажбите постигат повишение от 14.9% на годишна база през 2019 г., което е по-висок темп на растеж спрямо увеличението от 13.6%, отчетено в края на 2018 г.

Общата търговия на дребно обаче забавя растежа си до 3.4% през миналата година спрямо 4.7% година по-рано.

Потенциалът пред платформи за онлайн търговия, като Amazon и Shopify, е огромен, тъй като все повече търговци на дребно ще се ориентират към подобни канали, разбира се, ако искат да бъдат част от растежа на индустрията.

Ще създаде ли САЩ дигитална версия на долара?Призивите САЩ да създаде дигитален долар се увеличават на фона на информацията, че Китай работи по виртуална версия на националната си валута

Въпреки че онлайн търговията се явява двигател на растежа, все още физическите продажби на дребно заемат преобладаващата част от бизнеса.

С други думи, за да се конкурират успешно, търговците трябва да разчитат както на продажбите чрез интернет, така и на класическата форма на търговия лице в лице.

Физическите продажби оформят 89% от търговията на дребно през 2019 г.

Това обяснява защо компании, като Amazon, навлизат във физическите магазини, опитвайки се да изградят и физически канали за взаимодействие с потребителите.

Въпреки че ще минат навярно десетилетия, преди онлайн търговията да изпревари конвенционалната, търговците търсят начини да увеличат продажбите си - както от разстояние, така и чрез физически обекти.

Поради това модели, които предлагат онлайн поръчка на даден продкут, който след това да бъде прибран на място от клиента, също имат място под слънцето, тъй като капитализират от двата основни канала на тази индустрия.