Най-грубите неща, които можете да направите в ресторант
Колкото и често да хапвате навън и ресторантите да са станали част от ежедневието ви, това не ви дава право да се държите като у дома си.
Тук има етикети и правила, които трябва да следвате и спазвате в името на добрия тон.
От HuffPost се обръщат за помощ към експерти, които да идентифицират някои груби поведения, които често наблюдават, докато вечерят в ресторантите.
Говорите по телефона си
Ако получите телефонно обаждане, докато вечеряте в ресторант, най-добре е да излезете навън или да се отдръпнете някъде настрани, за да се обадите. Освен телефонните обаждания, доброто правило е да включите мобилното устройство на безшумен режим.
Другият въпрос е разсейващият фактор. Освен ако нямате много важна причина да не изключите телефона си, няма нужда да го гледате, докато споделяте храна с някого.
Щракате с пръсти на сервитьора
Никога не трябва да щракате с пръсти на сервитьор или да размахвате грубо ръце. Всичко, което трябва да направите, е контакт с очите и да кимнете, за да дойде.
Говорите високо
Добре е да водите забавен и приятен разговор, ако вечеряте с група приятели, но се съобразете, че има и други хора, които вечерят и не искат да чуват смеха или виковете ви.
Не обръщате внимание на децата си
Разбира се, децата са деца, но понякога те могат да бъдат доста палави и шумни. Не позволявайте да крещят или да се карат, помолете ги да запазят спокойствие и им помогнете да се успокоят. Ако това няма как да стане, ги изведете.
Опитвате от друга чиния
Не опитвайте храна от чинията на някой друг без неговото разрешение - и ако го направите, не го правете с прибор, който вече сте слагали в устата си.
И ето няколко дребни, но важни правила, с които да се съобразите:
Не се оригвайте – бъдете дискретни и сложете кърпа пред устата си.
Ако се налага да издухате носа си, се извинете и станете.
Ако имате кашлица, станете и идете до банята.
Дъвчете със затворена уста. Не лапайте големи хапки и не мляскайте.
Не се дръжте грубо с персонала. Ако храната ви закъснее, помолете да говорите с мениджъра и помолете за отстъпка или компенсация.