Бутик отчете 2.7 млн. долара оборот в първия ден след карантината
Френската компания за луксозни стоки Hermès е генерирала 19 млн. юана, или 2.7 млн. долара, продажби от бутика си в южния китайски град Гуанджоу, в първия ден след повторното му отваряне след края на карантината, според публикация на Women's Wear Daily.
Hermès, която е известна със своите дамски чанти и копринени шалове, получава доставка от редки чанти, сред които и инкрустирана с диаманти модел Himalaya Birkin, се казва в публикацията.
Заможни хора от провинция Гуандун, чиято столица е Гуанджоу, посещават магазина миналата събота, за да си закупят обувки, мебели и кожени стоки.
Продажбите само за първия ден са на стойност 2.7 млн. долара, според WWD, като се смята, че това е най-голямата сума отчитана от бутик в Китай.
Тя е индикация за това, че китайските потребители, в това число тези, които пазаруват луксозни стоки, са готови да започнат да пазаруват отново след облекчаването на блокадите свързани с коронавируса.
От Hermès не са потвърдили официално за отчетената рекордна сума.
Провинция Гуандун бе поставена под частична блокада в началото на февруари и бе най-засегнатата провинция след Хъбей с 1 532 потвърдени случая и 8 жертви.
Блокадата в Ухан официално приключи на 8 април, а транспортните центрове на града възстановиха дейността си под засилени мерки за безопасност.