Един 19-годишен младеж осъзнава потенциала на Instagram още през 2012 г.

Именно тогава той пуска снимка на 15-годишен тийнейджър на име Закъри, който се наслаждава на обилно количество храна на борда на частен самолет, пътуващ към Фиджи.

Снимката веднага става много популярна, а акаунтът Rich Kids of Instagram (RKOI), или в превод "Богатите деца на Instagram", от тогава до днес ни показва малка част от луксозния начин на живот на децата на богатите и известните.

Наскоро акаунтът се сдоби ново име - Rich Kids of Internet.

Основателят на Rich Kids of Instagram Джеймс Айсън днес е на 27 години, но е доста известен сред най-богатите младежи и девойки.

Популярността на акаунта вече е сериозна, тъй като разполага с 372 000 последователи, а Джеймс се възползва от този факт и иска по 2000 долара за всеки пост.

В материал за The Times Джеймс Айсън си спомня, че първият пост през 2012 г. е на сина на Майкъл Дел, основателя на Dell.

По това време Айсън е студент, който е запленен от живота на богатите хора, тъй като той съществено се различава от този в неговото детство.

Малко след като започва да публикува снимки на децата на милионерите и милиардерите, два души от Ню Йорк (чиито имена остават неизвестни) се свързват с Айсън и така започва сътрудничеството им под RKOI.

Rich Kids of Instagram става толкова популярен, че е последван от профили, като Богатите хлапета на Турция, Русия, Дубай и т.н.

В тях, освен скъпи придобивки, можете да видите как богатите купонясват, какви часовници и бижута носят, както и курортите, в които почиват.