Годината, която ни остави маскирани – най-забавните търсения през 2020 г.
Традиционно по това време на годината eMAG споделя най-необичайните, забавни и изненадващи търсения от потребители на платформата за онлайн търговия.
През 2020 г., когато здравето беше в центъра на притесненията ни, най-търсената дума в е била „маски“, следвана от популярни брандове смартфони, гейминг конзоли, бебешки пелени и слушалки.
Наред с откриването на конкретни продукти, потребителите са търсели всякаква важна за тях информация като например какво е интровертен човек, как се реже стара асма или какво е антрацит. Убедени, че в наши дни онлайн може да се открие всичко, хората са очаквали да намерят магически джин, прасе от цветя, билкоизтисквачка, търсач на извънземни, притежател на паспорт и количка, задвижваща се от балон.
Печатните грешки пък раждат хитове като „таблетки за скептична яма”, „антена за тоюта”,
„лак за изричане”, „анчунг” и „бебегон”.
Празниците също са вдъхновение, с търсения на адвент календар за кучета, алкохолна ролетка, „бенгальски огни” и, разбира се, песни за маса и Веселин Маринов.
Ето още от най-забавните търсения в eMAG през 2020 г., с пожелание за много усмивки и празнично настроение (запазено е оригиналното изписване):