Като водещ работодател и една от банките с най-голям брой дигитални нововъведения, Пощенска банка развива своите технологични продукти и системи в сътрудничество със Сектрон - водещ дистрибутор на системи за сигурност и комуникации на Балканите и партньор с някои от най-големите световни производители, сред които Paradox, Hikvision, Hochiki, Bosch Security Systems и Мilestone Systems. В продължение на повече от десет години ползотворно сътрудничество, решенията, които компанията предлага, покриват напълно високите стандарти за сигурност на финансовата институция.

„Съвместната дейност с фирма Сектрон през последните години ни помогна да повишим качеството на видеонаблюдение и безопасност в клоновата ни мрежа. Изминаващата година предложи много предизвикателства, свързани с пандемията от COVID 19, а представените и реализирани технически решения способстваха да ограничим заплахата от разпространение на вируса, защото монтираните термални панели за отчитане на телесна температура осигуриха спокойствие на служителите и клиентите ни“, посочиха от Пощенска банка.

Безконтактните биометрични терминали Hikvision имат уникални функционалности, като ограничаване на достъпа в сгради от различен тип, когато хората имат повишена телесна температура или не носят предпазна маска. Това е високотехнологична система, която помага на компаниите да се справят по-добре с настоящата ситуация и мерките, които предприемат за нейното по-бързо разрешаване.

Биометричният терминал измерва температурата на човешкото лице чрез вградена термокамера, която отчита градусите по скала с точност до ± 0.5 °C. Различните модели притежават разнообразни възможности, като разчитане на безконтактни карти за контрол на достъпа и различаването на човешки лица от разстояние между 0.300 – 2 метра.

Лицевото разпознаване е възможно от предварително зададена база данни с капацитет до 50 000 души, като необходимото време за реакция е до 0.2 секунди, с точност до 99%. Терминалът може да бъде интегриран със съществуващи продукти за контрол на достъпа в сградата, което го прави изключително предпочитано технологично решение от много компании и финансови институции, които вече разполагат с други системи за сигурност и комуникации. Множеството от режими могат да се комбинират, така че да бъдат съобразени с индивидуалните изисквания за безопасност във всяка обществена, бизнес или производствена сграда.

„Нашата компания извършва дистрибуция и цялостен инженеринг, както и проектиране и инсталиране на специализирани системи за банкова сигурност и оповестяване. Ние сме доказали репутацията си на иновативен технологичен и пазарен лидер, затова сътрудничеството с Пощенска банка, която от своя страна е водеща в дигитализацията и продуктите от последно поколение в банковия сектор у нас, е напълно закономерно. Пощенска банка успя да се приспособи много бързо към промените на заобикалящата среда, което е значително преимущество, защото постоянното внедряване на нови дигитални продукти и услуги, гарантира по-добро потребителско преживяване. Партньорството, което изградихме е в резултат на дългосрочната визия на Пощенска банка, свързана с повишаването на нивото на сигурност и безопасност“, коментираха от Сектрон.

Компанията изгражда иновативни технологични решения, които улесняват нормалното протичане на работата във финансовата институция, сред тях различeн тип системи - сигнално-охранителна, пожароизвестяване, паркинг система в сградата на централното управление, контрол на достъп и мониторинг център със софтуери за наблюдение и управление на алармени сигнали.

Фирма „Сектрон“ има изградена дистрибуторска мрежа със специализирани регионални офиси и сервизни центрове в България, Сърбия, Македония, Черна Гора и Албания.

Вижте повече за „Сектрон“ тук: www.sectron.com

Търговски представител: 0888 444 834; e-mail: info@sectron.com

* * *

Пощенска банка e с 30-годишно присъствие сред лидерите на банковия пазар в България, четвъртата по активи и трета по размер на кредити и депозити. Банката е водещ фактор в иновациите у нас, заема стратегически място на българския пазар и е носител на над 20 международни и български престижни банкови и бизнес награди за последните години, сред които три пъти носител на наградата „Най-добра банка в банкирането на дребно в България“ от World Finance Awards. Пощенска банка има дългосрочен кредитен рейтинг BBB-, положителна перспектива, потвърден през юни 2020 г. от Българската агенция за кредитен рейтинг (БАКР). Финансовата институция разполага и с една от най-широките клонови мрежи в страната и с най-модерните дигитални канали за банкиране, сред които уникални дигитални зони за самообслужване.

* * *

Сектрон предлага богата гама от надеждни и конкурентни решения и продукти, които отговорят на високите изисквания на различните клиенти – от дома и офиса, до най-големите промишлени, търговски и институционални обекти. Компанията е създадена през 1990 година и в продължение на тридесет години извършва дистрибуция и цялостен инженеринг на системи за сигурност и комуникации, като: видеонаблюдение, контрол на достъп, пожароизвестяване и пожарогасене, алармени системи и системи за детекция на вода и газ, периметрова и централизирана охрана, структурни кабелни системи и други. Сектрон прави редица технически тестове и проучвания, които подпомагат клиентите и показват посоката на развитие на пазара и тенденциите в света на технологиите.