Ikea превърна каталога си в подкаст
В днешно време всеки има подкаст, вече дори и Ikea.
Шведският мебелен гигант трансформира ежегодния си каталог в аудиоверсия "като удобна хендсфрий" алтернатива на традиционната хартиено издание.
Хартиеният каталог на Ikea за 2021 г., който ще е последното му издание, сега вече е близо четиричасов подкаст, в който разказвач (женски глас) прелиства всяка страница и описва какво има на нея.
В началото от Ikea обясняват, че са създали това, за да предоставят на отегчените вкъщи хора нещо ново за слушане.
"Знаем, че досега вероятно сте изслушали всеки възможен подкаст, аудиокнига и списък с най-добрите неща от 2020 г., така че може би бихте си пуснали нови успокояващи звуци, докато всички изчакваме завръщането на нормалния живот," казва женският глас.
Мислете за това като за "обиколка за вашите уши," казва гласът. Всяка аудио глава се фокусира върху различен обзаведен дом от традиционния каталог, както и върху предлагането на полезни съвети за обзавеждането и декорацията.
Аудиото е налично безплатно в YouTube, Spotify и Audiobooks.com.
В последно време Ikea набляга повече на дигиталните продажби и маркетинга, тъй като клиентите гравитират около онлайн пазаруването, пише CNN Business.
Онлайн продажбите на компанията скочиха с 45% за 12-те месеца до август, тъй като милиони хора превърнаха домовете си в импровизирани училища и офиси.
Миналата година от Ikea обявиха, че спират издаването на своя хартиен каталог. Като причина беше посочен все по-големият брой хора, които търсят и пазаруват продукти онлайн.